هر عکسی را عکس العملی نیست


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

هرعکسی را عکس العملی نیست!

 

 

 

 

بازم امروز مدرسه...

درس

فیزیک

ریاضی

تست

گالیله

نیوتون

معلمو فیزیک خودشو کشت...

تا به ما بفهمونه...

.

.

.

.

قانون اول نیوتون:

هر انرژی که صرف کنی به همون مقدار به خودت برمیگرده...

قبولش ندارم....

بابا به پیر به پیغمبر واس رسیدن بهش دارم خودمو میکشم...انرژی مصرف میکنم....

ولی کو کسی که همین انرژی رو بهم برگردونه؟

کو اونیکه یه کم واس رسیدن به من تلاش کنه؟

کو اونیکه میگفت میخوامـــــــــــــــــــــــــــــت؟

کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا نمیبینمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا رفته پشت سرش هم نگاه نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



این از قانون اول....

قانون لختی میگفت اجسام  و موجودات دوست دارن حالت قبلی خودشونو حفظ کنن....

چرا کسی که یه روز من واسش عزیز بودم از این قانون تبعیت نکرد؟؟؟؟؟؟

چرا استثنا شد؟

چرا عشقم تمایلی نداره که حالت قبلی خودشو حفظ کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا دیگه دوســــــــــــــــــــــــــــم نداره؟

چرا دیگه واسش مهم نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا دیگه عزیزش نیستم؟

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



و قانون سوم نیوتون که باهاش سوختم....

هر عکسی را عکس العملی ست!

نیست

نیست

نیســـــــــــــــــــــــــــــــــــــت

بخدا نیست

اگه بود این همه عاشقونه هام بدون جواب نمیموند!!!!!!!!!!!!!!!!



نیوتون اون قدرهایی که من و شما فکر میکنیم باهوش نبود...

اگه بود بیشتر به اطرافش توجه میکرد...

اگه بیشتر توجه میکرد...

معشوقه ش تویه دفتر خاطراتش نمینوشت اشک های من هم بر زمین افتاد...

اما تو سیب را ترجیح دادی...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

I Foolish
ساعت12:26---21 آذر 1391
khodeto nakosh ye pm bedeh .ay lanat be man man tamayoz nadaram mani ke mimiram barat lanat be man to naaa miyavordi hala man badam ..ghanon sevom kay pm dadi in chand vaght ke b nadadeh....moshkil to ineh ke dark dorosti az ghanona nadari vagar na b mideh ..albateh rast migi yad ghabl khodam miyoftam cheghad mikoshtam khodamo va too bi mahal mikardi
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:هر عکسی را عکس العملی نیست,ساعت 14:56 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak